SenaNur34 bizde öksürük geçirirken düştü 0,35e 2 hafta sonr 0,45 oldu 2 hafta sonra yine 0,35 olunca doktor 6 haftalık rutin kan verdi her hafta kan verilcek dedi ankaradaki doktor İstanbula dönceğimiz için elime kağıt verdi. Bi de enfeksiyon geçirmiş halada var ama sebebi ne belli değil bakalım hala çıkcak mı dedi