Hipp kaşık mamasını nasıl kullanıyorsunuz ? Benim kız 4 ay 10 günlük oldu sadece mama ile beslendiği için erken başlıyoruz ek gıdaya doktor kontrolünde tabi. Hipp kaşık mamasını kullanıcaz, mamasının içine at dedi doktor ama nasıl oluyo yani normal mamayı yapınca bir kaşık da hipp den mi koycam ? Aydınlatın lütfen