Ecenur0 hic bsy sadece engel olun, bu sorunu yaşamayan tek bir anne duymadım, benim oglumda boyar, tam yaşı, 2 yaş gulup geçmeyi deneyin içinizde sıkıntı yapacak bir durum degil, kötü bsy olduğunu tam olarak anlayacak bir yaş da da değil o yuzden onun yerine keşifleriyle eğlenin..
Benim oglum cizer gorunce hemen engel olurum, yapilmamasi gerektigini söylerim, hemen arkasindan da silerim. Ama ne yalan soyliyim bazen çaktırmadan izledigim bile oluyor cik içten çiziyor 😁