annelik_delilik Arkadaşlar kurutma makinesinde bebek kıyafetlerini hngi programa atıyorsunuz ? Şu çamaşırda şu şekilde kullan diye bir öneriniz varmı :)
Bebetonunmotheri annelik_delilik sentetik dolap kuruluğuna atiyorum ben kendi kiyafetlerimizle karisik bile atiyorum bazen😂
annelik_delilik Bebetonunmotheri bende yeni aldım henüz deneme fırsatm olmadı hangisi hangi programa atılır danışmak istedm teşekkür ederim☺️
annelik_delilik @EsrraZ @Bebetonunmotheri arkadaşlar ya birşey danışıcam size ben kurutmayı iki kez denedm bebek kıyafeti ve bizim kıyafetimizde sentetik dolap kuruluguna attm baya nemli çıkıyo nerdeyse ıslak diycem hiç böyle birşey yaşadınızmı sebebi ne olabilirki fikriniz varmı ?
EsrraZ annelik_delilik sentetik de hiç kullanmadım pamuklu dolap kuruluğuna atıyorum kup kuru çıkıyor arada sensörünüde sil tozdan kapanır bu üst filitreyi çıkar elini sok üstten al o aranın tozunu düzelir