sdu maalesef bu kanayan bir yara ve giderek büyüyor. Destek yerine köstek olmaya eleştirmeye bayılıyorlar. Ne yaşadığınızı siz bilirsiniz, çocuk sizin karar sizin insanlar hadsiz maalesef.
Ne yapılabilir bu durumda net bilmiyorum ama etkisinden yola çıkarak adaçayı içmenizi önerebilirim. Süt üretiminizi baskılayacaktır böylece ağrınız da giderek azalır.