Sabahları genellikle kuru kalkıyor. Arada lazimliga oturmak istiyor. Cisi gelince özellikle son zamanlarda yaparken sanki agriyormus gibi tepki veriyor. Kakasi gelince söyleyip bı yere saklanıp yapıyor . Karar veremedim nasıl bir yol izlemeliyim tecrübe sahibi anneler fikir verebilir mi ?? Bezi birakmali miyiz