Kızlar, geçenlerde benim yıllar öncesinden yaptırdığım porselen dişimdeki diş etimde bi iltihabi yara gibi bi şey olduğunu fark ettim. Ne olduğunu anlamadığım için , parmağımla dokundum bu ne diye , elime geldi yara gibi . Ama diş etiymiş . Nasıl olduysa iltihaplı bi doku haline gelmiş ve artık ortasında diş eti baya çekilmiş gibi duruyor . Benzer durumu yaşayan var mı , şok oldum böyle bi durumla karşılaşınca . Yarın doktora gidicem