vaveyla__ tabikide şart ben 6 aylıkken bebeğimi yatırmaya başlamıştım o zaman yoktu koruyucu. hem kafasını çarpması hemde eli ayağı parmaklıkların arasına giriyordu ani bi dönmede Allah korusun kötü olur diye diktirme yaptırdım sende öyle yapabilirsin. Ceyizciler yapıyor ben orda yaptırmıştım. Benim beşikte böyle 2 taraflı yapıyorlar.