Özellikle 2 yaş anneleri cevaplarsa sevinirim birbirmizi daha iyi anlamak açısından. İkizlerim var maddiyattan dolayı calışmam lazım. Ocak ayı gibi işe girmeyi düşünüyorum o zmaan 26 aylık olmuş olacaklar. Yani cok mu zor olur. Bu arada tam gün gidecekler çünkü kreş iş yerine ait. Uyku yemek nasıl oluyor mesela başka yerdeysem sallamadan asla uyumazlar. O zmaana kadar ne değişir bilemem ama şu an yemeklerini ben yediriyorum. Yani korkuyorum açıkcası ağlarlar duramazlar filan diye ama işte bi yandan mecburiyet var. Bide kreşte cok hasta oluyolar diyolar bende tam kışa gircem işe valla arada kaldım. :(