Kesmedim kesmeyi de düşünmüyorum..kızımın Saçları da oyleydı hatta yanlar dökülmüştü üst vardı.herkes baskı yapıyordu benden korkmasa keserlerdi..(Yürek ıster 😂) şimdi 11 ay 10 günlük ve saçları hem çıktı hem de gürleşti..siz istemiyorsanız insanlara kulak tıkayın herkes bır şey der daıma…