Niss1 merhaba oğlum da 3 aylık ve 3 gün önce sünnet oldu giderken heyecanlıydık ve o sünnet olurken yanındaydık şarkı söyledik oynadık zıpladık derken eve geldiğimizde yavaş yavaş mızmızlanmaya başladı 4 saatte 1 parol verdik,günde 2 kere krem kullandık üzerine kapalı kısmı kesilmiş karton bardak kullandık ki beze değmesin 3.gün banyo yaptırdık ve her günyapmamız istendi böyle bir hafta devam edecek daha sonrasında ise sadece kantoron yağı kullanacağız iyileşme sürecinin nasıl ilerlediğini bilmiyoruz tabiki bunun için her gün doktorumuza fotoğraf atıyoruz doktor seçiminiz yoksa dr.engin yılmaz efsane bir doktor açıkça her şeyi söylüyor gösteriyor süreç boyunca ilgileniyor bizee çok heyecanlıydık ve stresliydik neyseki geçti emin olun abartıldığı kadar değil basitmiş aslında biz atlattık inşallah sizinde her şey istediğiniz gibi olur söylemek istediklerim bunlardı sormak istediğiniz bir şey olursa lütfen dinliyorum 💕🫶