hanlnim evet adatip bana da nedense guven vermiyo. Ama kuzenimin esi adatip acilde doktor (hala acilde mi ya da adatip ta mi bilmiuorum en son ordaydi) gercketen iyi bi doktor kendisi ama diger doktorlar nasil bilemiyorum şenol safak eski kasin dogum doktorum iki kere rahim filmimi cekti o da iyi bi doktor genel anlamda memnun kaldim ordan o sirecim de ama diger bölumlerde ya da ne bilim servisde ameliyathane de nasillar bilemiyorum. Sahsen ben sedat umur nereye ben de ordayim 🤦🏻♀️ maalesef artik iyi doktor diyebilcegimiz cok sayili doktor kaldi. Ki cocuklarimizi bile gonul rahatligi ile emanet edemez olduk bu son olaylardan sonra maalesef 😔 burak hazineye gic gitmedim ama genelde begeniliyo kendisi sadece benim kisiligime gore cok cok mu samimi denir bilemedim artik anlayin siz☺️ ama isinde hep ovülüyo☺️