Ben bir yaşta kestim çünkü hiç bişey yemiyordu
Ek gıda almıyor ve zayıftı
Doktorum da iki çocuk annesi bilgili
Uzun yıllardır tanınan bi hekim
Kes sütten dedi
Yemesi Şuan daha önemli
Bir yaştan sonra gıda daha önemli dedi
Birde gece aşırı kalkardı
Bir saat net uyutmuyordu beni bende Beyincik ameliyatlıyım
Yat kalk yasa ani hızlı harekette sersem oluyorum
Bu sefer o baş ağrısı ve sersemlikşe çocuklara bakamıyorum
Kestim
İçim bazen cız ediyor ama mecburdum
Ben fenalaşsam çocuklara bakacak kimse bile yoktu yakınımda
Oğlumda 17. Aya kadar zor sabrettim
Onu da 17 aylıkken kesmiştim
O da emer başka bişey yemezdi ama asıl sorun benim sağlık sorunumdu
Bizim elimizde olmayan şeyler olunca Napalım
Çok duygusalız biz anneler
Babalar olsa
Eee emdi ya bi yaşa kadar yeter der hiçte sorun etmez
Sağıp verebiliyorsanız ne ala yoksa da yıpratmayın kendinizi bence