Kızlar merhabaaa 7 aylık ogluşumm öyle bir degıstıkı anlatamm 7. Aya gümbür gümbür giriş yaptık . normalde çok akıllı çok sakin bir bebecikti ek gıdayı reddediyor emerken isiriyor ilaç içirireyim desem ellerime vuruyor döküyor o kadar hareketli ki anlatamam herkeste durumlar aynı mı merak ettim neler yapıyorsunuz mesela gece uyumuyor gündüz uyumuyor oyun oynamak istiyor sürekli uyurken kendisine ninni söylüyor anlamıyorum inliyor ay lütfen birileri bir şeyler yazsın