Anneler çok şaşkınım.kızım 52 günlük herşey gayet iyi giderken 1 haftadır uykuları çok tuhaf.öyle uykusu var ki gözleri kapanıyor resmen.ama hiç bi şekilde uyumuyor.gazı yok eminim çok rahat çıkartıyor karnı yumuşak karnıda tok meme+mama şeklinde besleniyoruz.huysuz değil çok şükür ama gelin görün ki uymuyor.sürekli esniyor gözler kapanıyor saatlerce ayağımda sallıyorum zar zor 3 saatin sonunda zorla uykuya dalıyor ama gelin görün ki 5 dakka.abartmıyorum yani 5 dakka.gece uyuyan bebek uyumuyor artık gündüz desem hiç uyku yok.bu nasıl çözülür düzelir mi.kimyon anason rezene Melisa çayı içiyorum ama yine yok.napıcam ben.kafayı yicem dün sabahtan beri 2 saatlik uykuyla duruyoruz.hayır sen daha bebeksin nasıl bünyen dayanıyor anlamıyorum