gserap ilk üç ay benimki de öyleydi. 4,5 aylık oldu artık daha fazla yerde ana kucağında vakit geciriyor. Ara sıra kucak krizi tutuyor ama yenidoğan dönemindeki gibi değil. Yani diyeceğim algıları açıldıkça zaten kucakta da durmuyor kalkmak istiyorlar,yerde dönmeye başlıyorlar vs.. şimdiden kucağı kesmeniz bu süreci daha da uzatır o yüzden tutun kucakta vakti gelince zaten bir daha kucağa da alamıyorsunuz.