karakizika1704 seher178 (Rotarix ) olan asi degilmi bu genelde 2-4 aylarda yapiliyor diye biliyorum ama yanlis bilgi vermiyyeyim ya doktorunuza yada aile hekiminize danisin brnce onlar daha iyi bilirler
karakizika1704 seher178 3 -5 tede yapan doktorlar var biz 2-4 yaptirmistik diye oyle dedim yanlis bilgi vermemek adinaa
Greeneyes seher178 rotarix di yan etkisi olmadı bu aşı ağızdan veriliyor iğne formunda değil oyuzden daha rahat
Greeneyes Genelde 3-5 öneriyorlar 2-4 de devlet aşıları olduğu için üst üste çok olmasın diye 1 er ay var aralarında hepsinin