oğlum 8 aylık 1 haftadan beri geçmeyen pişiği var oğlum 3 aylık olduğundan beri aynı ıslak mendil ve bezi kullanıyorum bu zamana kadar hiç pişik sorunu yaşamamıştım molfix ve sleppy yenidoğan ıslak mendil kullanıyorum 5 aydır ama geçen ay başlayan pişik oldu mustela sürdüm geçirmedi doktora gittim eczaneden pişik kremi aldım geçen sürdüğümde 3 güne pisliğini geçirmişti ama şimdi yine oldu ve doktorun verdiği krem de geçirmiyor ne yapmaylıyım