anne905 hayır öyle gece uyandırılmaz bebeğiniz zaten size sinyal verecektir bizimde her gece bezi doluydu ama güzel sesli bir lazımlık aldım prensli külotlar aldım çok hoşuna gitti artık bezleri atıcaz annecim giymicez dedim gece uyumadan öncede çişe götürdüm çok şükür hiç kaza olmadı bizde 2 yaşında bıraktık