Merhaba kızlar
Oğlum da geniz eti sorunu olduğu için vücudu hastalığa çok meyilli, geçen ay antibiyotik kullandık şimdi yine hasta oldu. Burnu akıyor ve öksürüyor Dr antibiyotik yazdı ve hava kullanmamıza rağmen ciğerleri dolmuş yine çok üzgünüm. Bu sefer antibiyotik vermek istemiyorum. Çocuklarınıza hemen iyileşmesi içşn yaptıgınız bir karışım vs var mı? Sarımsak yediriyorum et suyuna çorba vs yapıyorum. Başka ne yapabilirim