Divayorgunxx Kizlar ben cok uzuldum ve duygusallasiyorum suan.kizim buyudu ve bidaha bunlari giyemeyecek,ve bidaha onu boyle kucuk goremeyecwgim😥🥹🥹
bisenakillisinzaten Divayorgunxx maalesef çok çabuk büyüyorlar en zor halleri ama en çok özenen hallerde Yenidoğan hali 😪😪
Divayorgunxx bisenakillisinzaten tadini cikartmak cok iatiyroum cokda zor iki cocugum var biri 2 yasinda ve ikiside tam sevebilecegim onlarin bana en cok ihtiyac duyduklari zaman 🥹🥹
KLORAK Divayorgunxx güzel bi duygu ama üzücü 😌 2 tane torunum var (oyuncak) ve kızımın küçüklerini giyiyor 😂