Kızlar selam 19 aylık oğlum var 10 aylıktan beri ekran izliyordu 18 ayın ortalarında Türkçe İngilizce olmak üzere günde 1 saati buluyordu konuşması ayına göre geri kaldı 1 aydır ekran izlemiyoruz doktor İngilizce izlediği için kafası karıştırmıştır dedi ekranı yasakladı şuan 19 ayın ortasında anne mama meme anneanne diyor motor görünce trrr diyor çay görünce içiyor gibi ahhh diyor kiki diye bi kitabı var kiki demeye başladı o kitabı görünce ama cümle vs yok, henüz iletişimi konuşarak sağlayamıyor, bu dönem etrafta çok cazla duydum Ekran izlemese bile geç konuşan çok çocuk varmış, deneyimleriniz neler çocuğa nasıl yaklaşmak gerekir sizin çocuklarınız ne zaman konuştu ?