Bebeğim 11 aylık. Allahım geceleri yıldım artık. Sürekli uyanıyor 10 dk 20 dk da bir kıpırdasa kalkıyor. Derin uyku denen bişey yok. Aç değil altı kuru hasta değil. Hani belli geceler de değil. Allahım devamlı böyle uyku nedir unuttum unuttuk. Beşiğe koyuyorum yanıma alıyorum ne denesem de dalmıyor derin. Uyanınca illa emecek. Yatagına koyuyorum 10 dk sonra yine aynı bu döngü hep böyle. Allah aşkına niye böyle ben ne yapabilirim?