Konuşma becerisine zararı olmasa, motor becerilerine zararı olur, dikkat dağınıklığı ve odak problemi yapar çünkü çocuk hızlı akan görüntülere alışmıştır, okul çağına geldiğinde yerinde oturarak birini dinlemeyi bilmez, mama sandalyesinde durmaz, aşırı hareketli olur, hırçınlaşır, inatlaşır, saldırganlaşır. Bunların tamamı aynı anda olacak diye de bir şey yok. İçlerinden bi tanesi bile olsa büyük zarar. Benim ikizlerim var sırf bunların herhangi birini bile yaşamıyım diye açmamak için çok büyük çaba sarfediyorum. İlk zamanlar çok zorlanırken ablama sordum açsam bişey olur mu acaba sen açmış mıydın diye. Ben tv önüne koyup işimi yapıyodum hiç bişeu olmadı dedi ama düşündüm ki oğlu (9yaşına girdi) hala kafayı tabletten kaldırmıyor. Bi ders yapacak bi sayfayı iki saat oyalanarak yapıyor habire dikkati dağılıyor. Neden çocuklarıma bunu yapayım yarım saat rahat etmek için dedim. Sizin bu postunuz benim gibi ikilemde kalmış bir sürü anneye yanlış karar verdirebilir çok gereksiz bi post olmuş