Cansubbk uykusu ağırlıktan değil o çoğu bebek böyledir uyandırmakta zorlanır herkes. Ben de zorlanmıştım ama biberona alıştırırsan sonra memeye döndürmen çok zor olabilir. Biz yogunbakimda kaldığımızdan dolayı biberona alıştı memeye döndürsene kadar neler ettim hala da tam alışmış değil. Sen bol bol emzirmelisin altını aç ıslak mendil değdir poposuna burnunu falan sık. Çoğu yenidoğan böyle hele ki sarılık varsa hepten uyuyorlar