arenvezeyno Merhabalar doktor gaz sorunumuz için bu damlayı verdi burda çok yorum yok ama tekrar sormak istedim kullanan varmı aranızda bebegim 2 aylık
arenvezeyno enesosmn evet bize çok iyi geldi tok karna 6 damla olarak kullandık biz ben sabahları kullandım şişe artık bitti ama gaz sorunumuz başladı tekrardan alt gaz büyük ihtimalle yine vericek bize doktor daha gitmedik