5 aylık bebeğim var 5 aydır adet olmuyorum.zylnda ile korunuyordum.ama dün afedersiniz peçeteyle sildiğimde kan geldi.sonra pembe geldi.ped taktım adet sandım.kahverengi lekeler gelmiş.sonra da geçti daha da gelmedi.yerleşme kanaması bu hamilesin diyorlar ama bilmiyorum ya olmak istemiyorum.13 gün önce kan verdiğimde negatifti.tekrar vericem ama bunun başka bişey olma ihtimali yok mu ya