Merhaba hepinize günaydın güzel bir gün olsun 🥰
Sorum şu Doğumdan sonra regl düzeni ne zaman oturuyor?
Şöyle 8 Temmuzda doğum yaptım be Eylül 6 da ilk adetimi oldum. Ekimin 7-8 gibi gözüküyordu sonraki döngü ama ben Ekim 1 de regl oldum şuan normalde 27-28 inde tekrar regl olmam gerekiyordu ama gecikti eşime ısrarla söylüyorum korunalım kaza olur vs bebek daha küçük dememe rağmen ne kendisi korunuyor ne benim korunmama izin veriyor ( ya benim çocuğum olmazsa vs diye çok korkuları varmış e bitane oldu gari neyine yetmiyor neyse ) sadece geri çekiliyor ki bunda ihtimal çok çok fazla komşum ablamlar vs de reglin daha düzene girmez diyor 😒 açıkçası ben şuan 2.Yi istemiyorum çünkü bakabilecek psikolojim yok ayrıca bebeğim daha 4 aylık olmadı bile sizce ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım şuan bunun olma ihtimali bile aşırı derecede tedirgin ediyor beni