Kızım hemen hemen herşeyi biliyor. Kitap okuyoruz bol bol ve kitapta hayvanları gösterir, saklanan çocuk, kaydırak vs.
İki kelimeli cümle kuruyor bir tedirginliğim yok. “Anne kalk, baba iç ” gibi..
Ama çoğu şeyi bilmesine rağmen telafuz yok.. mesela bisiklet yerine bigit veya biget, incem veya indir demek yerine in diyor sadece.. bunun gelişmesi için ne yapmak gerekir ? TV, telefon bakmıyor ha iş yaparken onu yalnız bıraktığım yani kendi başına oynadığı süre de oluyor illaki bu bir ilgisizlik midir ? Telafuzlarda problem yaşıyor zor geliyor galiba veya harf mi çıkaramıyor dicem ama başka kelimelerde kullandığı harfleri bazı kelimelerde kullanamıyor 🤦🏻♀️