KLORAK merhaba ben bebeğime neredeyse hiç pişik kremi Kullanmadm yeni doğdugunda bir buçuk ay kadar bide diş çıkarma döneminde bebeğinizin altı kurumadan tamamiyle bağlamayın birde çok uzun süre çişli bez ile durdurmayın bide kakasını yaptıgında benm bebeğim hemen mızmızlanır zaten beş dk durmaz bekleyim demez hiçte pişik olmadık diş dönemi harici bnm size tavsiyem budur pişik kremi olarakta hamatol ve beb