lagerthaa Kızlar doktorum ocean markasının spreyini verdi. Sizde kullandınız mı? Ağzı çok kötü kokuyor sıkınca kıyamıyorum :D
Greeneyes lagerthaa ben kullanıyorum 4.5aylık oldu oğlum içeriği çok temiz ve kullanımı rahat bir süre sonra bebeğiniz de alışıyor tadına