merhaba kızlar evet doğum yaptım 5 aylık bitiyor 6 aya giriyoruz artık ben 3 gün önce Regl oldum ve hala devam ediyor fakat çok yoğun oluyorum hani nasıl diyeyim 8 adet pet değiştirdim gün içerisinde mesela böyle iki tane bebek bezi bağladım koydum artık çünkü bazen taşıyor artık dayanamıyor çok yoğun oldum böyle hani acaba sıkıntı var mı bilemedim hani çok ağrılarım da o kadar ara ara giriyor ama çok yoğun geldiğini biliyorum yani acaba dedim hani o kadar olmadım 5 ay boyunca o yüzden de bu kadar yoğun bilmiyorum size öyle oldu mu hani bana bir fikir verirseniz sevinirim