Bugün sağlık ocağına götürücem oğlumu kayıtlı değiliz misafir olarak gidicem inşallah yaparlar 18 aylık aşısı deiyince anlıyorlar değil mi bide ağızdan da mı oluyor bu sefer acaba oğluma hiçbişekilde ilaca dair bişey içiremiyorum onu nasıl vericem 🤦♀️