Aysel_Alp Kızlar bebeğim 1 aylik yüzünde isilik var. Her gün düş yaptırıyorum, kalın bildirmiyorum, ortam sicakligida çok yok ama yüzünün her yerinde isilik adı verilen kızariklar var. Ne yapabilirim?
Sanslianne Aysel_Alp yenidoğanlarda sık görülen bir durum doktorum zamanla geçecek demişti ki öyle de oldu. Büyüdükçe geçecek.
Annesivekizi Aysel_Alp yüzde olması gayet normal bişey kullanmayın kendisi geçer. Boynunda kıvrım yerlerinde varsa kantaron yağı kullanabilirsiniz
Gamze3504 Hayır sütün yağlı yani güzel birşey benimde vardı bir süre sonra kendiliğinden geçiyor telaş yapma.
Cren Aysel_Alp egzama Yani bebeklerin yüzünde oluyor genellikle yanaklarda palyaço makyajını andırır biçimde kırmızı, hafif şiş, üzeri kuru ve ince kepekli yamalar şeklinde oluyor. kıpkırmızı oluyor bazende geçiyor gibi oluyor ama hep var
Aysel_Alp Benim doktorda normal yeni doğanlarda olur dedi ama. Şimdi sarı sarı yara halini almaya başladı o korkutuyor. En yakın randevuyu da haftaya salı bulabildik
Berinn Aysel_Alp kimseye öptürme canım birde bekar regl biri bakmış olabilir bebeğine ozman da öyle olur
Dygr Yapmaniz gereken tek şey deniz suyuyla yıkamak hemen geçer yada az tuzlu su yapin gerçekten işe yarıyor ben çok denedim bir zararı olmaz tabi siz bilirsiniz 👍🌹❤️
Cigdemcey Aysel_Alp benimde aynı cnaım heryeri ısılık gibi anne sütüyle sil dediler oyle yapıyorum iki gündür işe yaradımı bilmiyorum aynı gibi