zeynepderinim Kızım 8 aya yeni girecek.Ama hiç emmek istemiyor.Zorla uyuyunca emziriyorum.Ek gıda versem uyuyunca da emmiyor vermesem aç kalıyor ne yapacagımı sasırdım.Bu durumu yaşayan oldu mu acaba.Bırakacak sanırım ama bırakmaması için sizce ne yapabilirim?
zeynepderinim Normalde 3 aydan sonra başladı benimki de ama en azından biraz da olsa emiyordu.Biraz düzelmişti simdi memeyi görünce bagırıyor.Sırf emsin diye biberonla mama fekan vermesim red olmasın diye ama bilemedim istemeyince istemiyorlar sanırım
zkusagianne Aydan beri uğraşıyorum düzeldi sonra yine aynı sebebini bulamadım 7. Aydayız hala zoraki emziriyorum dişlerde çıktı emdiğini farkedince ısırıyor oyuna çeviriyor tepkide vermiyorum ama düzelmedi bir türlü 1 yaşından sonra memeye düşüyor filan diyorlar ama bilemiyorum danışmanlıkta aldım aynı yani