2.5 aylıkken hem meme hem biberon reddi oldu emziğide bıraktı o zaman. Meme reddini kucağımda ayakta yürüyerek emzirerek yendik biberon ve emziği hala ağzına bile sokturmuyor. Şuan 6 aylık oldu ara ara yine meme reddi olmuştu ama 1 hafta falan sürüyordu bu sefer 1 aydır asla uyanıkken emmiyor önce uyutuyorum sonra uykuda emiyor bu durumu yaşayan var mı lütfen cvb verin