Geçtiğimiz pazar değil ondan önceki pazar kızım yatakta zıplarken düz gidip duvara kafa attı. İlk gün sadece kafasında bir şişlik vardı. Buz koyduk sakinleştirdik falan. Bir sorun yok zannediyorduk. Sonra Salı günü bir gözünün altı morarmaya başladı yavaştan. Geçer heralde dedik. Çarşamba günü morluk biraz yayıldı artık bu normal değil dedik acile gittik. Hemen tomografi falan çekildi 2 kere. Çok şükür kafatasında kırık çatlama vs yok. Doktorlar öyle bir durumda kesinlikle bırakamayız demişlerdi. Neyse aldık eve geldik. Yani bilişsel etkinliklerinde sorun yok ama geçen çarşambadan sonra diğer gözünün altı da morlaştı. Geçen salıdan beri kaç gün geçti ama hala tamamen iyileşmedi. Her sabah acaba gözlerinde morluk geçti mi diye uyanıyorum ama tamamen geçmiyor. Her sabah gördükçe ağlayasım geliyor Tabiki Allah beterinden korusun ama geçsin istiyorum bir an önce. Doktorlar Rakun gözü dedi. Allah kimsenin başına vermesin Tabiki ama yaşayan varsa kaç günde geçtiğini söyler misiniz? Çok kötüyüm kaç gündür 😢