atarepla Artık havalar soğuk olmaya başladı. Bebek arabasının puseti üstüne bir şey örtmeli miyim? Kalın bir şey örtsem havasız kalacak, örtmesem rüzgar yiyecek. Nasıl yapıyorsunuz?
suheyla92 atarepla puset tulumu aldim cok pratik kenarlari komple fermuarli ve emniyet kemerini gecirmek icin yerleri var oralardan gecirip sabitliyorsunuz ici kalin polarli. Firin gibi sicacik oluyor bebisim
Eeco atarepla rüzgarlı halarda ben hep puset yağmurluğuyla çıktım içinde duruma göre battaniyeyle tabi
3kedili2bebekli atarepla sadece yağmurlu havalarda yağmurluk ortuyorum onun dışında bir şey ortmuyorum temiz havaya ve o rüzgara da ihtiyaçları var