atlas1655 ben evi siz ısıtıyorsunuz sandım. Cosa diye bir cihaz var bizde biri salonumuzda duruyor diğeri kombiye takılı. Evin sıcaklığını 23e ayarlıyoruz 22,9 olduğu zaman çalışıyor kombi, eğer ev 23 ve üstünde çalışmıyor kombi. Doğalgaz tasarrufu için almıştık çok kulllanışlı memnunuz faturamızı baya etkiliyor. O yüzden pek zorluk çekmiyoruz. Kombi böyle geçiş havalarında hem gereksiz çalışmıyor enerji tasarrufu oluyor. Uyku modu dışarı modu gibi modları var. İnternete bağlı olduğu sürece telefondan kontrol edebiliyorsunuz. Programları var işe giderken 21 dereceye düşürüyoruz gelmeden bir saat öncesine 23 yapıyoruz evi biz gelene kadar ısıtıyor. Şehir dışına çıktıysak yoldayken açıyoruz geldiğimizde ev sıcak oluyor.