momiss Kızlar bestlak damlayı günde 3 kez her defasında 20 damla 1 bardak suya olarak mı kullanıyoruz birde içtikten ne zaman sonra emzirmeliyiz . Aç tok fark eder mii
artikbiranneyim momiss doğum yaptığım ilk iki hafta günde üç kez kullanmaya calıstım sonra ikiye düşürdüm şimdi kızım 2.5 aylık sadece sabahları içiyorum. Yarım çay bardağı suya katıyorum ben 20 damla, gayet etkili bence
Sinemyiss Banada eczane günde 3 kez 20 damla dedi ben iki kez kullanıyorum faydasını görüyorum . Aç ve tok fark etmez demişlerdi ben suya değil direk damlayı bişeye katmadan kullandım .