kekdj Ciddi olmazsınız ya. Böyle saçma bir şey olamaz. Zaten oraya tek Mr cihazı koymaları çok saçmaydı üstüne bir de sürekli bozuluyor öyle mi? Hastaları bu kadar mağdur edemezler, ki hasta dediğimiz kişiler daha ‘ çocuk ‘. Tedirgin oldum bende. Bizim de anestezili mr randevumuz yaklaşıyor.