Arkadaşlar merhaba günaydın size bir sorum olacaktı. Ben 3 ay önce doğum yaptım ve lohasalığım 60 gün sürdü doktorum da 3 aylık iğne verdi bunu yaptır çok rahat edersin kanaman olmaz bi kaç ay dedi 25 eylülde iğneyi yaptırdım 17 ekimde kanamam oldu hala devam ediyor yoğun bir şekilde kanamam var başına gelip bu durumu atlatan Bana da fikir verebilir mi? Mahvoldum artık kan görmek istemiyorum emziriyorum ve o kadar stres yapıyorum ki bebeğimde hep huzursuz