arasdenizim günaydın 🎈
Benimkide 6 ay 10 günlük evet benim yerim ayri ama babayı gorünce sen de kimsin bakislari falan atiyor 😁 gerci en fazla 10 dk sürüyor samimiyetleri esim biraz hunharca sevdiginden oda anasina kacmak icin gözumün icine bakiyor 😎 sizinkinede şasirmadim
Saglikla büyüsün annesi
Sevgiler 🍭