Defnemomm Kızlar merhaba , eşim preverzatif kullanıyor fakat ben ekstra bir yöntemle daha korunmak istiyorum sizler nasıl korunuyorsunuz? Bu konuda bilgi almak için kadın doğuma mı gitmem gerek yoksa aile hekimine mi yardımcı olur musunuz
sadakatsizasya Defnemomm emzirirken yazz doğum kontrol hapını içebilirsiniz. Ben içtim doktorum verdi
oykueyluly Defnemomm 40 çıkınca kadın doğum uzmanı kontrol oldum şuan hapa basldim her gün alıyorum da spiral taktırcam eşimle konuşup yoksa kaza kurbanı olmak istemiyorum geri çekilme ile kalanı çok duydum prezervatif te guvenmiyorum delinir falan diye hapın bitmesine yakın kadın doğuma gidip taktırcam bakalım benimde kafamı çok kurcalayan bir konu
Emine_ssmz oykueyluly Size şöyle söyleyeyim bende hap kullanmadan önce bakır sprel taktırdım 1 oğlum var ve sprelim kaymış mecbur çıkartmak zorunda kaldım ve sağlık ocağındaki ebem. Doğum kontrol kullanabilirsin dedi alarm kuruyorum her gün içiyorum %99 hapın koruması var zaten 😀
oykueyluly Emine_ssmz aynen bazilarnin vücudu kabul etmiyor spirali yada kayma oluyor baklim nasıl olcak şuan hapa devam