efeninannesi4207 Sağlık ocağına kan verecem var mı yok mu diye ama öğlen versek olur mu yoksa sabah aç karna falan mı veriliyor
ebru3457 efeninannesi4207 canım aç tok fark etmiyor ama Bildiğim kadarıyla sağlık ocakları belirli bi saate kadar kan alıyor tüpleri farklı bir yere gönderiyorlar ya o yüzden belirli saate kadar kan alıyorlar diye biliyorum özellikle öğleden sonra alınmıyor galiba yine en geç 11 12 sanırım
efeninannesi4207 ebru3457 EsrraZ EsrraZ Peki kadın doğuma gitsem ultrasonla falan bakar mı 10 gün gecikti testte negatif
EsrraZ efeninannesi4207 sayılı geliyor diyorlar bize siz nerde yaşıyorsunuz sizde nasıldır bilemem ama etken gitmenizde fayda var
Efnans_Mom efeninannesi4207 senin sonucunuda çok merak ettim ben ya 😅 benim 5 gün silik çizgi gördüm bugün çok şüphedeyim şuan Ben de 10. günü bekliyorum kan vermek için
ebru3457 efeninannesi4207 ya bakar mı bakmaz mı bilmiyorum ama gebelik olup olmadığını sorar bir de beta hcg değeri belirli seviyeye gelmeden kese görülmüyor eğer varsa bile kese vs görünmez hastaneye giderseniz acilden kan verebilirsiniz
Efnans_Mom efeninannesi4207 ama test hatalıdır belki de bu testten çok şikayet gelmiş çünkü 🤷🏻♀️ profilimde var bakar mısın çünkü 5 güne nasıl silik olsun ki
efeninannesi4207 Efnans_Mom aa evet gördüm alla alla neden öyle acaba. Tekrar ne zaman yapacaksınız testi