vehb10 1 yaşında bebeği olan anneler artık her şeyi yediriyor musunuz, tuz ve baharatları kullanıyor musunuz, pogaca gibi şeyler veriyor musunuz ?
LadyGaddar vehb10 Evet ama paketli gıdalar ve acı hariç Yemeklere çok az tuz atıyorum bazen hiç atmıyorum Genelde herseyden vermeye çalışıyorum tabi çoğu zaman yemiyor o ayrı mesele🙄
vehb10 Fatma06-10 kendi yaptığımız yemekten vermek istiyorum yada pogaca filan yaptığımız da çok istiyor tereddüt ediyorum bilemedim
vehb10 Hiilyuss benim ki de biz ne yersek onları istiyor kendisine çorba yapıyorum ama bizim yediğimiz şeyler daha cazip geliyor galiba 😀
Fatma06-10 vehb10 ben kendi yemeğimizi oğluma göre uyarlıyorum mesela çok sarımsaklı sevdiğim yemeği az sarımsak az soğan koyuyorum az baharat koyuyorum acı koymuyorum ayriyeten bişy pişirmek yerine biz ona ayak uydurarak yemek yiyoruz
LadyGaddar vehb10 Hayır sadece ara da bir kahvaltı da 1 tatlı kaşığı kadar tahin pekmez karışımı veriyorum okadar
Yyagmur3 vehb10 paketli gıda, çikolata tarzı şeyler ve tavuk eti hariç her şeyi yediriyorum. Çok nadir bir çocuğun elinde herhangi bir şey gördüğü zaman yemek istiyor bir kez tattırıyorum o kadar.
simseklivekalpli vehb10 ben bayadır veriyorum 13 aylık. Sabah da poğaça yedi mesela ☺ esirgemeyin nasıl alışırsa öyle gider. Paketli gıda zaten kırk yılın basi petibör kraker tarzı kardeşlerinin elinde gördüyse veriyorum harici paketli gıda da tüketmiyor. Evde yapılan tatlılardan da fazla vermemeye çalışıyorum o kadar
Nikita vehb10 ben 1 yaşa kadar aşırı dikkat ettim. Sonra da yediğimiz her şeyi verdim. Biz de çok sağlıksız şeyler yemiyoruz ama poğaça yaptığımda da küçükse 1-2 tane yesin. Günah kuzuya 🥰
Yyagmur3 pantenkelebek tavuk eti tamamen hormonlu 1 ayda civcivleri tavuk yapıyorlar. Orijinal köy tavuğunu bildiğim için bebeğime market tavuğu yedirmiyorum.
SweetMom__ vehb10 10 aylık oğlum çok bahartli vermiyorum. Eline ne versem yer maşallah ilk baş oynar sonra ağzına götürür beğenirse devam gelir gelmezse zorlamıyorum. Bugün sabah yumurta avakoda labne verdim hepsini yedi maşallah sonra mama içer arkasından ama bugün içmedi şaşırdım. Bugün birşey daha öğrendim kaşıkla verdiğim zaman bir kaç dakika sonra hemen veriyordum bu yanlışmış çünkü ağzını açmıyordu biraz daha bekledim öyle denedim hepsini yedi . Maşallah diyelim🤗💖
Fatma06-10 Fatma06-10 ben bal konusunda tedirgindim çok az vererek başladım yavaş yavaş arttırdım yarım çay kaşığı kadar bal veriyorum sıkıntı olmuyor artık 13 aylık sayılır oğlum herşeyi tatsın yesin istiyorum