slnelfasln Kızlar 43 gün oldu doğum yapalı ilk ameliyat oldum hemen kanama başladı bu gün 43 gün oldu evet pembe be az geliyor ama devam ediyor sizde durumlar ne ve sizce normal mi bu arada sezaryen oldum
miniminisevgilimm slnelfasln doktorunuza söylediniz mi? Benimde 43. Güne kadar sürdü normal kırmızıydı ve bir anda kahverengi olup normal sarı akıntıya döndü ama şuan 56. Günümdeyim tekrar kanamam başladı 🥴 doktorum orayı tekrar temizlemem gerekebilir dedi 🙄