10 aylık bebeğim yatağımızdan düştü beşiğinde asla yatmıyor yanımızda yatıyor sürekli memede ve dibimde yatar hareketli bir bebek ama çok n ufak hareketine uyanırım ve her uyandığında ağlar yatağın kenarında yastıklar vardı uca kadar gitmiş ve düşmüş sese kalktık döndüm kaldım yüz üstü düşmüş ve yatak yüksek 65 cm falan parkeye düştü hemen doktora götürdüm bişey yok bişey olmaz dedi 1 hafta kontrol et dedi ama inanın korkuyorum tomografi çektirsem mi acaba emin olmak için bu arada gözlerde kayna kusma vs belirti yok