mikrofon0 pinkbutterfly06 ben zyland kullanıyorum doktora sordum tek hormonlu demişti şuan alışma süresi sanırım ara kanama oldu dört gün bide anlımda bir kaç sivilce oldu oda yıkama bakım ile geçti zaten irinli vs değil kilo alımı vs olursa deri altı implantı yapalım dedi ama zaten canım acaip tatlı vs istiyor kilo alırsam yediğim den alırım
aa_360 pinkbutterfly06 pinkbutterfly06 benim doktorum emzirirken sen korunanazsin esin korunacak dedi bence bir doktora danjs kafana göre kullanma çünkü doğum sonrası kontrole gittiginde çocuk düşünmüyorsun implant takalım emzirdigim sürece sen hapla korunamazsin dedi bende implant istemedim o zaman esin korunacak dedi bir sor sende canim.
Sanaelpencedurmam aysebb cerazette kullanıyordum regl olmadığım için drospera kullanıyorum şimdi doktor kontrolünde
gizemcank Kızlar bana sprel yaramadı adet düzensizliği ve hiç kanamam olmuyor şiştim baya bende spreli çıkartıp doğum kontrol hapı kullanıcam iyimi düzensizlik yapmıyor demi birde kilo yapmıyor demi hormon bozukluğu yaptı bana sprel çok kötüyüm
pinkbutterfly06 gizemcank canım bu spiral olayı her bedene göre farklılık gösteriyor bende zamanında çok araştırdım bakır spiral taktırdım sadece adet düzensizliği yaptı fakat tek başına koruduğuna emin olamadığım için hap veya iğne ile de korunmak istiyorum