İlk doğumum Normaldi doktorum çok iyiydi gayet dardı ilişkim bile zor oluyor, 2. Sezeryan oldu psikolojik sıkıntıdayım şuan bile isteye yattım masaya sızısı acısı bitmiyor ince ince ağrıyo bile arada sezeryan pişmanlıktır bunu çıkar aklından , dediğin sıkıntı içinde daraltma yaptırırsın olur biter